iMBobo

belog tarzan gilak

Tuesday, February 15, 2011

hey faker, pergi lah bermain api jauh jauh

please lah.. jangan kau dekat lagi dengan kteorg. tolong lah! jangan lah kau nk membabi buta dengan kteorg ye. jangan lah asyik nk tipu org je. bedosa kau tau x? kau kan alim,xmacam kteorg ni jahil je. aku dah xpercaya la dengan kau tu. pergi lah sebarkan cerita cerita buruk kau kat sume org. aku xtakut lah. nk tau sebab ape? sbb aku xsalah! dan aku xkn mengaku kalah lah dengan manusia munafik macam kau ye. kalau betul kau nk mntak maaf kt kteorg, apa kata kau g buktikan dlu yg kau tu dah berubah, baru lah aku bleh maafkan kau. tp sorry to say lah aku mmg xkn maafkan kau dan aku akan tuntut kat sana kelak. harap maaf ye.

Kalau sudi silalah komen dan click Google +

0 sayang cik singe:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.