iMBobo

belog tarzan gilak

Saturday, March 19, 2011

CINTApuccino

ape tu cintapuccino? haha entah lah. aku pun tak tau nape. aku dapat perkataan ni mase aku tengok satu cerita kat astro prima ni.tajuk dye CINTAPUCCINOdrink. macam sedap je kan. tapi bagi aku cerita ni tak best, even happy ending. haha ape lah aku ni kan, happy ending pun aku tak suka kan. bukan ape, memang lah sume orang suke happy2 je tapi kau suke ke kalau bende tu mengacau kebahagiaan orang lain? tu lah mesti korang tak suke kan. that's why lah aku aku tak suke cerita ni.

cerita nye camni, Rhami ni ade lah suke kat sorang senior. namenye Nimo. tapi Nimo ni dah ade girlfren lan, so si Rhami ni dah putus harapan lah. lepas ntah berapa tahun, Rhami pun dah nak kawen dengan boyfren baru dye. lagi sebulan je. then mase dorang satu family tengah lunch kat restoran, pemetik api cousin dye pun ilang and si Rhami ni g kaunter tanye psl lighter tu, tibe tibe je si Nimo yg hulurkan dan mula lah si Rhami ni mengenang kisah lama. kisah cinta yg tak berbalas.

kenang punye kenang, Nimo ni pun tibe je text si Rhami ni. dan dorang ni pun semakin rapat lah. yang si Rhami ni pun tak sanggup nak bagitau Nimo yg dye nak kawen dah sebab konon nye Nimo ni cinta mati dye. pastu Nimo ni pun melamar dye. tapi si Rhami ni tolak sebab cousin dye nasihatkan dye. pastu Rhami ni konon sedih la sgt sampai bakal suami dye kesian kat dye and bagi dye pilih sape yang dye cinta. kau rase dye jadi ke dye kawen? ahh tak jadi, sebab dye rase Nimo je yg dapat bahagiakan dye. kesian kan kat bakal suami dye tu. kalau aku la, aku takkan lepaskan orang yang aku sayang macam tu je. boleh gile aku.

p/s:kepada manusia sekalian, memang sume orang nak happy tapi janganlah korang nak happy atas kesedihan orang lain. dan tolong lah jangan rampas ape yang sepatutnye jadi hak orang lain.
*maaf kepada yang terasa


Kalau sudi silalah komen dan click Google +

0 sayang cik singe:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.