iMBobo

belog tarzan gilak

Wednesday, March 23, 2011

makcik mami jarum,boleh tolong tutup mulut tak?

kali ni entry ni khas untuk mami jarum kat kawasan rumah aku ni ha. aku ni bukan nak kurang ajar, tapi kalau korang lah sampai ke hati korang nak tengok mak kau sedih kene umpat? haa mesti tak kan? aku pun macam tu gak, aku memang pantang betul orang buat orang yang aku sayang. tak tau apelah salah kitaorang sampai dye nak bawak mulut kan?! ni mesti mulut terlampau gatal kan. nak tau kenapa aku marah sgt dengan mami jarum keparat tu? haa meh sini bace lah kekejaman yang dye dah buat kat family kteorang.

sebelum ni mama aku memang tau dye ni suke menyampaikan cerita2.dye ni memang terkenal dgn sikap yg suka membawa aib orang. sampai kan digelar mami jarum. mane taknye cube kau bayangkan sanggup dye nak g jalan panas2 buta sampai hujung taman semata-mata untuk mengumpat. mase dulu2 aku ingat lagi dye lah yang membuat cerita yang konon nye akak aku ngn aku ni gedik. nak tau sebab ape? sebab kteorang ni suka makeup. hey, aku beli makeup ade gune duit kau ke? hisshh tak malu sungguh. dan sekarang kau nak tutup periuk nasi mama aku kan. kau heboh kat orang konon kteorang bela hantu lah itu lah ini lah. hey kau penah ke nampak hantu tu sendiri?! kau buat cerita konon mama aku ni marah2 budak2 yg mama aku jage,, weyh, kau tau tak mama aku dh jage budak tu sejak 3hari dye lahir lagi. kadang2 kalau mak dye g kursus ayah dye g outstation ade ke budak tu dok umah kau? takkan? so kau takyah nak cite bende bukan2. tolong lah. stop it! ohh mase anak kau meringkuk dalam lokap dulu kau mintak tolong sape eh? bukan family aku ke? penah ke mama aku bawak cerita pasal anak kau tu. sedar lah eh. jangan fikir nak mengata orang je.sibuk tepi kain org,tapi tepi kain sendiri koyak kau tak sedar. shame on you lah!
p/s: mami jarum,jangan sampai aku tenyeh mulut kau ngn cabai disebabkan mulut kau yang macam cibai tu eh. harap maklum!
*maaf kalau sape yang bace ni rase aku ni kasar.

Kalau sudi silalah komen dan click Google +

0 sayang cik singe:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.