iMBobo

belog tarzan gilak

Thursday, March 10, 2011

selamat tinggal NEMO

huurrrrmmmmm tak sampai seminggu ompok mati, sekarang ni giliran nemo pulak. kesian nemo. dye mati sebab kene geget dengan kucing jantan. kesian kan? setelah 3 hari menahan sakit, akhirnya nemo mati jugak. sedih sangat. tapi nasib baik la aku takde mase dye mati tadi, kalau tak mesti menangis aku. akak dengan mama aku cakap sebelum nemo mati tadi, dye elok je. asyik duduk macam biase. tibe tibe lebih kurang pukul 1.30ptg tadi nemo tibe tibe melompat keluar dari bakul dye(tempat tidur) dan mengiau2. lepas tu akak aku cakap nemo terus rebah dan macam kene sawan. mungkin sebab terlampau sakit kot kan. dah lepas tu nemo pun mati lah. tapi nasib baik la dye tak mati kelaparan,sebab even dye tak makan, mama dengan akak aku dah suapkan dye susu. biar ade tenaga sikt. tapi nak buat camne kan, dah ajal dye dah sampai. hiiiiisssshhhhh kalau aku jumpe kucing jantan yg geget nemo memang aku jentik jentik telinga dye! jahat sungguh. kepada pencinta kucing tu, jage lah kucing anda tu elok2 ye dan sayangi lah mereka. meeeoooowwww:79:

Kalau sudi silalah komen dan click Google +

0 sayang cik singe:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.