iMBobo

belog tarzan gilak

Monday, April 18, 2011

di-sound oleh encik gorilla?

haha kelakar kan tengok title ni. nape tak percaya ke aku kene marah dengan Hariz? percaya lah kawan2 oi. nak tau sebab ape? sebabnye dia rase aku sangat melampau dalam blog nih! mulenye aku melawan lah jugak cakap dia. tp bila difikir2-kan balik memang betul jugak kan. yelah aku ni melenting je dalam blog. so sekarang ni aku ade azam baru! TAKNAK mencarut lagi.

p/s: dengan ini sepuluh jari disusun dengan rasa bersalahnye kepada yang telah terasa hati dengan blog post aku ye. tapi kan aku mintak sangat jangan lah mengundang kemarahan aku lagi tau. takut ter-maki lak. heh :)


Kalau sudi silalah komen dan click Google +

0 sayang cik singe:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.