iMBobo

belog tarzan gilak

Wednesday, April 13, 2011

penat berjalan sampai kaki pun jem :P

HAHA macam gile je kan title aku ni? memang kelakar lah bagi aku. harini aku ngan zaty pegi la kajang sebab aku nak gi cucuk duit. hehe nak beli barang2 sikit. mase ngah jalan kaki tu, tibe je hujan lak. makaih mmg berlari terkedek-kedek lah kitaorang. pastu dah gi bank tu singgah la metro sebab blusher ngan eyeliner aku dah nak abis. mule-mule gi jap kat elianto, huh ade BUY 1 FREE 1. memang rambang lah mate. tapi, warna dye aku tak suke lah pulak. dah tu perut aku ngan si zaty ni menyanyi lak, so ktaorang pun naik la atas gi food court. aku order lah nasi ayam BBQ sbb memang teringin pun(cewah bajet mengidam). yang si zaty ni lak order hot plate mushroom chicken. nampak mcm sedap tapi rupenye biase je,kicap banyak sgt. hee. dah abis makan tu kteorang gi la masuk jap parkson sbb rase nak beli baju, dah masuk tu mate aku dah tak tau nak beli yang mane 1.rase nak beli sume je,tp duit bukan banyak mane pun kan. haha so aku pun matikan niat tu. then aku gi kat tempat makeup2 lak. aku cari ahh blusher then datang lah sorang pekerja ni. sekali pandang macam kenal,dua kali pandang lagi lah macam kenal. tibe-tibe dye tolak manje aku then dye cakap dye DIBA. mulalah jejak kasih ktaorang.dah borak punye borak aku teringat yg aku ni nak beli barang je. so aku amik je la blusher tu then bayar. lepas tu aku ngan zaty gi lah watsons sebab eyeliner tak beli lagi. huh nasib baik lah de less 10%. haha padahal kurang bape posen la sgt. tapi aku ni kan kedekut,nak buat camne kan. hee :)

Kalau sudi silalah komen dan click Google +

0 sayang cik singe:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.