iMBobo

belog tarzan gilak

Monday, May 9, 2011

baling batu sembunyi tangan

haha sesetengah daripada korang mesti terasa kan dengan ape yg aku post kat blog ni? alah rilex la kawan oi, kalau aku tak marah kau, takde maknenye aku nak sindir2 kau. sekarang ni aku agak kurang mencarut dan memaki, tetapi aku ade satu habit yg baru--> menyindir orang. so kepada yg aku sindir tu maknenye adelah something yg korang buat aku, tp korang buat tak tau. sorry lah derr(ayat rempit). korang rase lah kan ape fungsi blog ni? banyak kan sebenarnye fungsinye. tapi aku gunakan blog ni untuk luahkan ape yg aku rase, tolong blogger buddies dgn tuto aku dan saje je mengedik2 cerita pasal encik goriilacomelmanje aku tu. aku tak kesah lah orang nak ckp ape pasal aku dan blog aku ni. yg penting aku takpenah mintak pun korang bayarkan broadband aku. bagi aku lah kan orang yang kecoh2 psl content blog orang ni memang tak lain tak bukan PENYIBUK ANTARABANGASA. betul kan? haha aku tak kesah aku kene perli suke update blog atau ape pun bentuk ayat memperli dan membahan yg dilemparkan oleh MANUSIA MAMI JARUM. tapi kan zaman moden sekarang ni, bukan perempuan je yg suka jaja cerita orang, LELAKI pun same siot! kelakar kan. lelaki lelaki(hanya yg tertentu je) kenapa lah korang suka menyibuk hal orang kan. kesian lah dengan life korang ni. mesti KURANG KASIH SAYANG  dan BELAIAN MANJA kan? sbb tu korang dok sibuk bace content blog aku dan kecoh ape yg aku update. terima kasih lah aku ucapkan sbb korang bg aku peluang untuk meng-update blog aku. kalau takde cerita hot mcm mane nak update kan. thanks again guys :)

yang penting aku nak cakap kat korang; takpayah la nak baling batu sembunyi tangan dgn aku. dah cakap aku 'BAJET' pastu boleh buat muke suci pulak ye. tak tahu malu sungguh!
buybuy :) sayang korang yang tengah bace entry aku ni.

Kalau sudi silalah komen dan click Google +

0 sayang cik singe:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.