iMBobo

belog tarzan gilak

Friday, May 20, 2011

❤exam day 4❤: Kesusasteraan Melayu Tradisional(KMT)

hoho hati aku banyak senang harini. nak tau sebab ape? sebabnye barulah ade paper yang agak fully aku jawab akhirnya. yeeeehhhhuuuuu #gembirasenanghati aku. pada mula nye aku agak risau lah sebab aku tak bace sangat. aku gak risau kalau2 keluar soalan SASTERA PANJI. tp nasib baik lah takde keluar langsung. fuhhh lega.

dalam banyak2 tajuk cerita dalam aku memang langsung tak suke sastera panji. susah gile siot! memang boleh juling mata aku bace. dah la ceritanya berbelit-belit, nama watak lagi lah memang terbelit lidah nak menyebutnya.

harap2 lah dalam STPM nanti soalan susah macam tu tak keluar. memang terkojol aku dibuatnye nanti.

Kalau sudi silalah komen dan click Google +

0 sayang cik singe:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.