iMBobo

belog tarzan gilak

Saturday, June 11, 2011

Contest Belog Comel

hai dear :) harini aku nak join satu lagi contest iaitu Contest Belog Comel. comel ke blog aku ni weh? ala boleh lah, setakat suam2 kuku je kan. tapi apa aku kesah. orang nak cakap aku batak contest ke apa ke. takpe lah sayangs, sebab aku masuk contest bukan hanya nak menang, tapi nak menimba sikit pengalaman kalau masuk contest banyak2. *dahstartmerepeklahtu.


ok sebelum aku merepek lagi panjang. ni aku nak tempek banner yang cute, siap ada pic JB lagi weh;P
 

kalau nak join contest ni kita kena lah:
1. Wajib Follow Blog Akma , Kalau Tak Automatic Tersingkir
2. Buat 1 Entry Pasal Contest Ni ''Contest Belog Comel''
3. Letak Banner Contest Ni Didalam Entry 
4. Tag 1 Orang Kawan , Pastikan Dia Tau
5. Contest Ini Akan Terbatal Jika Penyertaan Kurang Daripada 10
6. Tinggalkkan Link Entry Di Ruang Komen   

senang kan? haa hadiah2 nya lagi best ohh. 
Hadiah
Tempat Pertama : Doodle + Edit Full Blog 
Tempat Kedua : Header + Copyright ( Gambar ) + RM 5.00 ( Topup ) + Banner

Tempat Ketiga :  Copyright ( Gambar ) + Header + Sidebar ( Image)
contest ni bermula dari 2 Jun 2011 until 1 July 2011 tau. 
 
so aku nak tag,

Kalau sudi silalah komen dan click Google +

0 sayang cik singe:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.