iMBobo

belog tarzan gilak

Monday, June 6, 2011

TBR CONTEST by Nana

hee :) harini aku saje2 je nak join contest yang dianjurkan oleh Nana. sebenarnya aku agak takut jugak nak join contest sebab aku nih newbie lagi, takkan boleh memang kan. tapi takpe lah aku try je. manalah tau nasib aku baik ke, mintak2 lah menang.

TBR CONTEST BY NANA
*nilah header blog Nana.comel kan? header ni dijadikan sebagai banner contest TBR ni.

nak tau syarat2 nya? ok meh sini kita terjah ye---->
1. korang kenalah FOLLOW blog Nana dan sertakan anda follower keberapa dalam kotak comment  entry tu.

2. kita kena copy pastekan header Nana yang comel ni dan link kan ke blog Nana.

3. then, tulislah something about contest ni dan ape2 je.entry yang terbaik akan menang tau.

4. tag kepada 2 orang blogger.

5. bila dah siap kita kena hantar link entry kita kat Nana.

entry yang terbaik akan dinilai oleh Assistant TBR dan hanya seorang je terpilih. korang nak tau apa hadiahnya? hee hadiahnya memang TERBAIK ohh. hadiahnya ialah:
NANA AKAN BLOGWALKING DAN PROMOTE BLOG SESIAPA YANG MENANG.
lumayan kan hadiah tu? huu mintak2 lah aku menang sebab dengan keadaan blog yang hanya suam2 kuku nih aku memang memerlukan traffic blog yang kencang. boleh upkan follower aku. takdelah rase macam syok sendiri je masa post entry. hee :) sedih kan bila tengok follower blog aku. berapa kerat je weh. so aku harap sangat blog aku menang. mungkin orang akan cakap aku nih tak malu nak traffic free tapi apa aku kesahkan. janji aku masuk contest nih dan kalau sape2 yang singgah kat blog aku nak follow atau tidak, terpulanglah. takkan aku nak paksa lak kan kan kan. itu je aku nak cerita.

okbai. korang pun meh lah join contest nih. kita sama2 timba pengalaman masuk contest :D

last but not least aku nak tag,,
EIZZATI (adik aku)
ZATY (bff aku)
EIKA (bff aku)

Kalau sudi silalah komen dan click Google +

0 sayang cik singe:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.