iMBobo

belog tarzan gilak

Friday, July 22, 2011

Futsal oh futsal..

hye korang semua, first aku nak mintak maaf sangat tak blogwalking dan lengkapkan terjahan terakhir yang sepatutnya aku buat. bukan apa, aku busy sangat lah. dengan class, tuisyen lagi dan jugak FUTSAL! haa futsal? mesti korang tak percayakan aku main futsal. hahaha aku pun tergelak sendiri tau bila teringat macam mana aku main futsal tadi.


sebenarnya aku bukan nak sangat main futsal, tapi disebabkan kitaorang taknak malukan pihak sekolah, so kitaorang mainkan ajelah. ala tak menang tak apa kan. lagipun adat pertandingan, kalau menang tu memang rezeki kitaorang nilah.


petang tadi kan kitaorang ada training futsal. kahkahkah kelakar gila! korang nak tau sapa yang coach kitaorang? budak form4 or form5 tau yang ajar kitaorang. malu gila siot. kitaorang ni masing2 tak reti main. so memang main tibai je lah. mula2 budak2 tu ajar cara pass bola, tendang bola. yang memang kelakarnya aku ni asal tendang je mesti kero(tak tepat) je. nak cakap kaki tak bedung dulu2, mama aku cakap bedung. tapi entahlah. dah memang tak teror kan. redha je lah. tapi lama2 aku cuba2 main, aku dah semakin mahir tau. boleh lah jugak nak sepak2.

yang paling tak boleh blah aku jadi Defender tau esok. takut sangat kalau2 wakil sekolah lain main ganas2. aku ni newbie je dalam futsal. mintak2 lah semuanya berjalan dengan sempurna. jangan ada yang cedera dahlah. tapi kalau ditakdirkan kitaorang menang,, fuhhh bangga gila! sebab kitaorang just training petang tadi je. hee :)


psstt pssttt esok kitaorang ada kejohanan tingkatan 6 tau. so korang doa2 kan aku dan kawan2 aku menang dalam futsal ye. kitaorang nak jugak merasa jadi juara.

Kalau sudi silalah komen dan click Google +

4 sayang cik singe:

Anonymous said...

lamanya aku tak men futsal dah...

Sya said...

whoa, reti main futsal eh.. sye ni rsenye kaki duk ats bangku je kut.. tp reti laa skit sepak2 bola ni.. oh ye, wish u all the best!

aamalinaazman said...

hehehe..x pe...sekali sekale d tren bdk form 4 form 5..hehe =p

Anonymous said...

favourite sport! :D good luck okay! eh sama lah position kita, defend :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.