iMBobo

belog tarzan gilak

Saturday, August 13, 2011

Follower yang ke-1000

yeeeeayyyyyyy happy gila.... akhirnya saat2 yang aku tunggu dh pun tercapai. speechless aku dibuatnya. nak tau apa? aku dah jumpa follower yang ke-1000 untuk blog cikai aku ni haa... tak sangka weyh ada gak yang nak follow blog nih :)



thanks ye WANCIKGUMUZIK yang dah melaksanakan pencarian aku selama ni. top blogger tu. aku rasa mesti tidur nanti aku sengih je. haha..

tapi aku tetap akan ingat apa yang WANCIkGUMUZIK cakap.. reader lebih penting daripada jumlah follower. bagi aku apa yang dikatakan memang betu. bukan apa, manalah tau follower beriban2 tapi langsung takde reader nak buat apa kan? aku pun nak cakap terima kasih kat semua yang sudi follow aku selama ni. yang senyap2 follow pun thanks jugak tau. hehe

bila ingat macam mana aku mula2 berblogging dlu memang kompem aku gelak guling2. nak delete? haha malas. kalau ada yang sanggup deletekan kan best. harap2 korang tak check sangat entry2 aku yang lama2. sebab mesti korang terus nak gelak sama.

insyaallah aku takkan ulang apa yang aku buat masa dlu2. haha nak tau apa kesalahan aku dulu2 dlm berblogging? nanti aku update esok lusa. harini mau fokus, mau baca buku sejarah dunia. trial lepas raya ni.kang kojol lak aku.

kbye. lagi sekali THANKS YE WANCIKGUMUZIK.

Kalau sudi silalah komen dan click Google +

7 sayang cik singe:

ILA SYAMILA ♥♥ said...

awakkkk. tahniah ! tumpang gembira sama2 heeee.

najihahfara said...

tahniah..banyak dah tu :)

SoLy SoLicious said...

tahniah dah sampai 1000 :)

scya lollita said...

wah ramainye . tahniah (:
happy blogging

kotak bulat said...

tahniah! da 1000! hehehe..kb mmg suka blog ni tau.. kdg2 jd silent reader.. :)

Gamez loVer said...

congratz.. :)

wan_cikgumuzik said...

thanks for this entry..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.