iMBobo

belog tarzan gilak

Tuesday, August 16, 2011

Promote Kumpulan 9 [Kotak Bulat]


hai korang, sorry ye lambat update. busy lah harini. nak kena hantar akak aku balik Muar tadi. hoho walaupun penat aku akan tetap laksanakan tugas aku iaitu mempromote member2 blogger yang satu kumpulan aku. kali ni aku tersenarai dlm kumpulan 9. jom kita tengok sapa yang bertuah satu kumpulan dengan aku nih #cehbajetfemes

Blog ni kepunyaan Ary Anwari. cuba tengok header dia. comel kan dengan macam2 smiley tu. rasa cm nak curik je. hehe

Sedap je mata memandang blog ni. Tajuk blog ni 'Pengemis Cinta Ilahi'. entry yang ada kat blog ni semua berunsurkan nasihat dan cara dia mengarang entry memang matang. bagus bagus :)

Pelik kan nama blog ni? haha bagi aku blog ni langsung tak menyakitkan.tapi kan serious tergelak aku baca entry dia yang INI. ala yang pasal perut tu. haaa kan dh terbukti blog ni tak menyakitkan, tapi mengelikan hati. 

waduh waduh comel sungguh header dia kan. blog ni comel gilak tau. banyak sangat warna pink. auuuwww~samalah kita

Blog ni kepunyaan YUSMARDIAH YUSUF. comel je kan kita tengok cek mek molek ni. tapi jangan main2, tuan tanah ni agak garang orangnya. tak caye? haa baca kat sidebar dia. tapi garang2 comel je. hihi.

Abang hensem ni sudah berpunya tau. nak gatal2 nak tackle lak eh. hehe tapi blog best tau. dia ada gak update pasal dia pergi travel. huuuu macam best je. lain kali ajak lah sekali ye :P

http://qasehhumayrayathafiz.blogspot.com

Blog ni penuh dengan warna purple. mesti pencinta purple kan. sapa yang suka warna purple korang memang wajib terhaj blog ni.


http://lytulip.blogspot.com
Berwarna-warni header blog ni. mesti ceria tuannya. dia ni rajin tau buat challenge. macam best je kan? hee :) nanti nak try gak lah


http://imbobome.blogspot.com
yang ni kompem ramai yang kenal. best tau kawan dengan  iMBobo ni. langsung tak sombong dan agak rajin mengomen. haa kalau korang rasa nak cari reader dan pengomen sejati, korang ajak je dia join blog korang.hehe


http://najihahfara.blogspot.com
aku suka sangat dengan blog ni. background comel sangat macam kanak2 rebina je. kalau korang nak tau, haritu aku ada join segmen cari kembar tau. ada gak aku jumpa kembar blogger, tapi kembar bulan je. 


korang perasan tak yang aku just promote 10 blog je, bukannya 11 blog. haha sebenarnya blogger yang ke-11 tu adalah aku. takkan aku nak promote diri sendiri lak kan. kang kemain aku puji lambung lak. hahaha...

haaaaa habis jugak menaip. penat tangan ni ha. sapa yang nak urutkan tangan aku? meh meh sini. dah2 jangan nak mengarut lagi, baik korang terjah cepat member2 aku ni. kalau tak aku babap nanti. garang tak aku? 

sorry tau kalau aku ada tersilap review eh. kalau ada salah, tolong cakap tau. nanti aku betulkan :) 

Kalau sudi silalah komen dan click Google +

11 sayang cik singe:

Rean said...

hehe thanks ye cik faridah! eh! br perasan bloglist tu hehe.. tq2 :)))

YsmrdiahYsf said...

cik singa mengaum..aummm..haha
yus di sini..thank ye..:)

najihahfara said...

time kasih kamu :)
awww terharu hihi

Unknown said...

thank promote blog kawan2 mcm ni la sesama blogger, sokong menyokong kan..

Unknown said...

@iMBobo

hehe awak bila lg nak letak sy kat bloglist? kidding :P

Unknown said...

@miss usse

singa ni dah bersara lah. hehe thanks dtg singgah

Unknown said...

@cik najihah

hee thanks gak tau promote sy :)

Unknown said...

@Bro ahmad

betul tu. mmg kena sokong. yelah dlu pun kita pernah merangkak gak kan

Rean said...

hehe sejak perasan tu terus letak hehe...

Unknown said...

@iMBobo

yeay! thanks :)

Anonymous said...

Assalamualaikum.

wah.thanks pomor pc..;)hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.