iMBobo

belog tarzan gilak

Thursday, September 15, 2011

pelajar SEKOLAH KEBANGSAAN JALAN EMPAT diculik!!!

hurrrmmm benda ni aku tak tau lah kebenarannya. sebab pagi-pagi tadi masa aku baru bangun abah aku ada cerita yang dia ada dengar pasal 2 orang budak sekolah rendah kena culik. dah lepas tu si penculik tu pulak tinggalkan budak2 tu kat tol. tapi yang membuat kitaorang risaunya, 2 orang budak yang kena culik tu satu sekolah dengan adik aku. Sekolah Kebangsaan Jalan Empat, Bangi!!! Ya Allah, mintak2 adik aku dijauhkan. 

lepas aku balik tuisyen tadi,, adik aku pun ada cerita pasal kat FB dia pun ada cerita pasal budak yang kena culik tu. dorang cakap penculik tu naik kereta Accord warna hitam. budak yang kena culik tu pulak budak perempuan. kesian dengan budak2 nih. kalau la si penculik ni di apa-apakan, mesti lagi sedih kan. 

hishhh harap2 sangat si penculik tak bertanggungjawab tu ditangkap cepat. kalau dah dapat tangkap tu, bagi hukuman yang setimpal. tapi kan kalau boleh aku nak suggestkan hukuman tembak 98 kali kat anu dia. nape 98 kali je? haha sebenarnya lagi 1 tu dekat hati, dan 1 lagi dekat otak. sebabnya hati dan otak tu yang dok gatal memikir nak buat benda jahat je. manusia ohh manusia...



p/s: kaum perempuan ni kaum yang lemah. kalau bukan lelaki sebagai kaum yang kuat melindungi perempuan, siapa lagi nak tolong perempuan yang sememangnya lemah ni? fikir2 kan ye. 

Kalau sudi silalah komen dan click Google +

13 sayang cik singe:

Ezad Skytech said...

ada je kes2 culik sekarang ni...ish..ish...manusia2..

budak2 yang kena culik tu OK ke sekarang..?

ijA said...

tkut juga..kene hati2..

faridah nazurah said...

@Ezad Skytech

entah, mungkin ok kot. kat radio pun tak ulas banyak sangat. just bgtau penculik tu tinggalkan kat tol je

Ary said...

itulah..jgn lepa walaupun sesaat...
ada pesan untuk wanita..http://haryanies.blogspot.com/2011/09/aduhai-wanitahati-hatilah.html

Freaky said...

sekarang banyak kejadian menculik. hati2 la

Nafisah Ruslan said...

setiap handbag pmpuan perlu ade gas pemedih mata.. ini insya allah akan membantu sikit :)

faridah nazurah said...

@Nafisah Ruslan

hoho pergi sekolah pun bawak je eh??

Bro ahmad said...

lepas acid sekarang culik pulak..apa dah jadi nih...jaga diri baik2 ehh

C` Ayob-Ilmu Asas Hidup said...

waaaa geng, bahaya tu penculik....tak kira kecil besar...dia culik je. tujuan nak duit atau nafsu...eeeee
bahaya-bahaya

Wanie said...

huhu..colik anak org kaya ke ni?

faridah nazurah said...

@Wanie

kaya lah kot.. dah JEPS tu banyak anak org kaya. hehe tapi penculik tu takde mintak duit rasanya

kotak bulat said...

kne bwk pistol pegi sekolah ni...

iMBobo said...

bahaya betul skrg ni, tangkap cpt penculik tu!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.