iMBobo

belog tarzan gilak

Monday, February 7, 2011

imissyousomuchgorilla sayang

huuurrrrmmmm,,hari ni penat sgt ohh,,dah la tadi jalan jam,, mongah makcek nengok keta2 bosa kek jalan tu ha.. nak dijadikan cite ahh,,dh la aku blik penat2,si gorilla comel aku ni lak buat pasal,merajuk lah plak. nk tau sbb pe dye mrajuk?! sbb xleh nk mnje2 kt skype je,,comel kan dye tu?! heee~ sbb tu la aku syg kt dye.manje sgt ohh. comel sangat. klau la dye dpn aku,dh lame aku cubit2 pipi dye. :) manje,comel,hensem lah..HAHA msuk bakul angkat sendri ohh aku ni,, ala,biase la dh boifren sndri mst la kne puji melambung2.. tp kan yang buat aku sedih nye,dye ni sungguh berani add pmpuan lain kt fb,, haaaiiissshhh,,ni mmg mngundang kemarahan, tp nk buat cmne kn dye sbnrnye nk blas dendam sbb aku de im ngn kwn laki aku haritu.. tu yg kantoi lak... heee:) SAYANGKU HARIZ HADI,JANGANLAH B MARAH BBY LG EHH,SYG KAT B JE TAU! mmmmuuuuuuaaaaahhhhhhhhhhhhhh! (siap flying kiss smpai ke lumut sana ha)

Kalau sudi silalah komen dan click Google +

0 sayang cik singe:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.