iMBobo

belog tarzan gilak

Monday, February 28, 2011

penat yang teramat sangat

huh harini memang penat gile lah. mne tak nye mlm tadi aku tak boleh tido sebab asyik teringat2 macam mne ompok kne langgar. kesian la kat kucing aku ni. aku trauma gile tengok ompok semalam. yelah ni lah satu satunye kucing aku yang mati sebab kne langgar. yang sebelum ni sume mati sebab sakit. kalau mati sebab sakit ni tak ralat sangat sebab aku dan family aku dah berusaha bagi dorg sihat, tapi sakit gak nk buat cmne kan. huuuurrrrmmm, takpe lah dah ajal dorang kan. takpe takpe redha je lah kan.

arini kat sekolah memang aku xdapat nak fokus 100% lah. maybe just 10% diri aku je ade kat sekolah. mate aku rase macam sakit sangat(mungkin sbb asyik nangis je kan).. dah lah aku lupe bawak paper work KMT, dah tu ntah pape la aku bentang tadi. haha kelakar siot. aku ni dah lah pelat pelat basah, so ade some word tu aku xleh sebut dgn proper lah. sorry ye kwn2. then time yang membuatkan mate aku tetap terbuka walaupun ngantok ialah time BM. gile ke nak tido time cikgu HASRANI?! memang cari nahas lah. haha harini cikgu just bagi balik kertas rumusan yg dah berminggu2 dihantar. dup dap dup dap jantung aku. nak tau sebab ape? sebab rumusan aku mengarut dan aku buat cacamarba(sory klau slah eja) je. aku tunggu punye lah tunggu akhirnya cikgu pun bagi lah paper aku.. perrrrgggghhhh nasib baik lah markah aku agak memberangsangkan. walaupun setakat 12/20, tp bagi cikgu markah tu dah agak bagus. yahoooo gembira aku. yelah dah lah aku buat cincai je,tapi markahnye agak superb lah. haha jangan jeles yeh. bigsmile

lepas sekolah tu aku,eika,dan zaty pergi "duduk2" kat kopitiam. haha korang paham2 je lah istilah "duduk2" tu ye. dah lepas tu kan dengan perut memboyotnye kteorang balik sekolah sbb ade MPP. haha MPP just ade ice-breaking je. yang tak boleh bla nye, group kteorg gunekan logo KUCING. haha meoww meoww lah. :91:

Kalau sudi silalah komen dan click Google +

0 sayang cik singe:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.