iMBobo

belog tarzan gilak

Wednesday, March 2, 2011

kisah encik ah jiou dan cik acula yang sweet

errmmm,tak tau nak cakap ape ohh. bz lah minggu ni. exam exam dan examnerd.memang pecah kepala lah nak menjawabnya. kadang kadang sampai aku hampir terlupa yang anniversary aku dgn b sayang aku ni dah nak dekat. heee dalam beberapa hari je aku dan hariz akan genap setahun bersama. banyak sangat dugaan tau nak kekalkan hubungan ni. so untuk menghargai hubungan kteorang ni, minggu ni aku akan cte pasal kisah cinta kami je ye. jangan marah tau. mungkin anda anda takkan suka, tapi nak buat camne kan. dah saye nak buat countdown anniversary gak! nak jugak!

haaaa korang nak tau camne aku leh kenal dgn cik abang ni?! :9: meh sini aku cite kan ye. kisah cinta plkn kteorg ni memang lawak lah. huuurrm, mase mula mula aku kenal dgn hariz ni, aku benci+menyampah lah. nak tau sebab ape? sebab hariz ni suke kacau aku, suke tanye aku soalan bodoh. soalan pancing dia nak rapat dgn aku ialah "eh eh u dok mane?" . tu lah soalan bodoh yang selalu dia tanye aku mase mula mula.haha memang kelakar lah. mula mula kan aku ingat dia ni cine sbb kat name tag dia tulis "ah jiou". disebabkan dia selalu menyibuk je, aku labelkan dia 'cine gile'(jangan marah tau sayang). hahaha kesian kan.:face9:

kenal punye kenal, rupenya hariz ni baik la gak. tapi agak sweet talker lah. tapi makcik ni takde la batak sgt nak berpakwe pakwe kat kem ni,so makcik menahan jela getaran jiwa ni ha.. haha kteorang memang sweet gile kot mase kat kem dlu. sampai kan orang ingat yang kteorang ni makwe pakwe. heee :face75: kteorang comel sangat ohh time tu. asyik berkepit je. tiap tiap malam mesti kteorang 'date' kat ko-op(rindu lah time time ni kan sayang?). dan bile dapat fon je, memang susah nak berenggang lah dgn fon tu, sampai kan dia nak g surau or mane mane pn cakap kat aku. comel kan itu orang? :67:

* nak tau lagi tak pasal kteorang? tggu ye nanti aku cte. love

:125::125::125::125::125::125::125:

Kalau sudi silalah komen dan click Google +

0 sayang cik singe:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.