iMBobo

belog tarzan gilak

Thursday, May 12, 2011

contest blog paling simple dan menarik

heeee :) ni lah first time aku join contest, bukan ape aku tak confident lah menang kalau contestant dia hebat2. contest ni bagus gile lah sbb hanya terbuka kpd blogger yg TAKPENAH MENANG je. haa memang sesuai lah dengan aku yg baru je berjinak2 berblogging bagai ni ha.

syarat2 contest :
1- terbuka just for girls only tau, yg laki tu takpayah nak sibuk2. hee :p

2- wajib follow blog dyra. senang kan korang nak tau korang ni menang ke tak nnti.

3. tempoh masa banyak tu. jadi guna lah kesempatan cuti ni nak hias pepape.

4. ingat! dyra takkan terima penyertaan dari blog yang sudah memenangi contest dari bloggers lain. bukan apa, saya nak bagi chance kepada siapa-siapa yang tak berjaya ataupun yang tak pernah masuk apa2 contest sekalipun.

5. last but not least, jika korang join contest ni sila rajinkan tangan anda untuk menulis satu entri tentang conteset ini. ikutlah nak cerita apa2. tinggalkan url entri tersebut kat ruangan komen entri ini.

korang rase aku boleh menang ke? hee harap2 lah menang, tapi kalau tak menang pun takpe lah kan. kirenye ni pengalaman masuk contest kat blog ni. korang doakanlah aku tau.
sayanggilelahkatkorang



Kalau sudi silalah komen dan click Google +

2 sayang cik singe:

Nadhirah said...

tengs for joining. good luck :)

Unknown said...

@HAEDRA

yeah,, im hope so

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.