iMBobo

belog tarzan gilak

Thursday, May 12, 2011

respect men-respect

hey, korang nak tau kali ni aku nak cerita pasal sukaneka kat sekolah tadi. ade pahit manisnye weh, korang hado? hahaha korang meh la dekat kat skrin tu skit, aku nak ceghita ni ha.. mule2nye kan aku,eika dan zaty ni agak tercampak tak tau masuk group yg mne sbb ade manusia lain yang dah masuk group kteorang, so kteorang kene la bersepah pegi kat group len. tbe je kteorang nmpak 1group ni memang takde senior. so kteorang masuk jelah dari takde group kan. dah tu kteorang diberi task STRAW TOWER. so yg junior2 ni pun konon ajak lah bincang. cakap je nak bincang, tapi bile yg senior2 ni bagi idea yg junior ni lak taknak dengar. pastu kan ade lah sorang junior ni memang sumpah kuang ajar dan bajet2 pandai fizik sgt. asyik marah2 ahli kumpulan lain. pendapat dye je yg orang nak kene dengar. degil sungguh. dah tu siap cakap WHAT THE HELL kat kteorang lagi! waterpark betul(hee mencarut gaya cik epal) hish kuang ajar kan. maybe ayat tu je kot ade dalam kamus kau. dah lepas tu idea yg dye bagi tu dah jadi macam cacamarba dye boleh nak marah2 ahli lain konon tak bagi idea.

aku pun ape lagi, dah mate aku menjojok tengok Budak Pandai Fizik a.k.a leking tu, aku blah je. malas nak bising2 marah2. aku pun masuk lah group lain. korang nak tau Budak Pandai Fizik tu buat ape? dye boleh buat muke kesian kat depan stage sbb kteorang taknak msuk group dorang. tapi aku, tetap ngn prinsip aku; AKU TAKKAN MASUK GROUP TU WALAUPUN CIKGU RIZAL TARIK AKU. then that's it. kecoh MPP tadi sbb sikap degil kteorang. aku memang takkan tuka even orang nak tunding jari kat aku sbb aku bencibencibenci kat leking tu ha! padan muke tower kau tak jadi langsung! konon pandai fizik, ni aku yg tak amik fizik pun tau idea tower kau tu tak stabil.

tapi akhirnya sume orang faham keadaan aku,eika dan zaty. lagipun kteorang agak bahagia kat kumpulan baru ni ha.. dorang ni sporting la jugak,takde nak kutuk2 orang. bagus2. macam2 mainan yg agak bodoh bagi aku yg berusia dah nak 19taun ni ha. ISI AIR DLM BTOL,TUTUP2 MATE,JAGE BELON dan banyak lagi lah! malas aku nak tulis panjang2. lenguh tangan makcik ni ha. so itu je lah aku nak cerita. ok bubye :) iloveyouguys

respect me first,then i'll give a respect back to you,bullshitman!


Kalau sudi silalah komen dan click Google +

0 sayang cik singe:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.