iMBobo

belog tarzan gilak

Tuesday, May 17, 2011

♥exam day 1♥: sejarah kertas 1

hee :) sepatutnye update pasal ni semalam, tapi takleh lawan perasaan mengantuk yang teramat sangat lah semalam. yelah dah siang tu asyik perah otak je. tu yang mcam blackout je otak ni ha. jangan marah eh.

huh sume orang tau kan subject sejarah ni agak bosan, tapi lah bagi aku sejarah ni takde lah bosan sangat. ikut tema lah. seriously aku cakap aku agak tak suke TAMADUN ISLAM. tak tau ape yang dah merasuk aku ni smpai takleh nak masuk ape yg aku belajar. susah siot. kalau sejarah mase form1 sampai 5 tu takde lah susah, tapi yg form6 ni memang superb susah gilo gaban!

ok back to the topic, semalam aku kene menjawab paper yg selalu buatkan aku terketar-ketar. nak tau ape? haa SEJARAH KERTAS 1 lah! susah gile lah, mane taknye bahagian A nye tamadun dunia, then bahagian B lak tamadun islam. hish memang terkojol lah aku ni ha.

nak dijadikan ceritanye sebelum aku jawab paper sejarah tu aku siap makan satu tupperware spaghetti dengan sebungkus nasi lemak. hee banyak kan aku makan? mesti korang tak percaya lah. walaupun aku ni keding, nafsu makan aku memang kuat lah. lepas tu kan mase jawab paper tu memang mengantok gilo. ni sume sebab makan banyak sangat, kan dah ngantok. tapi alhamdulillah akhirnya dapat gak aku jawab soalan sejarah tu even aku tak berapa baca sangat buku tu.

Kalau sudi silalah komen dan click Google +

1 sayang cik singe:

Muiz muimui said...

aku sempat jawab 3 1/2 soalan je. ahhaa.. agy 1 sempat pengenalan. hurmm...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.