iMBobo

belog tarzan gilak

Wednesday, May 18, 2011

❤exam day 2❤: MUET 4 & BAHASA MELAYU 2

harini memang hari yang memerlukan aku memerah otak aku yg tak berapa bijak ni ha. agak susah dan memang menyusahkan bile kne tulis karangan panjang2. aku #rimasbencinyampah betul! tapi nak buat macam mne lagi kan, dah tu lah subject penentu masa depan aku. bak kate encik gorilla "ala hadap saje la sayang". hurrmmm nasib baik lah si dia yg tercinta bagi semangat, kalau tak memang dah terkojol aku.

mula-mula aku ingatkan yang harini just ade paper MUET reading, tapi rupanye writing. perggghhh memang mengaru-garu kepala aku ni ha. dah la aku langsung tak tau format report, tapi nak buat cmne lagi kan. so aku redah aje lah. betul ke salah nasib lah nanti. #takgune kan aku ni :)

lepas tu, ade subject BM. mulanya aku ingat paper 1, rupenya paper 2. karangan siot! mengancam gile soalan karangan tu. tak fikir lak alih bahasa dengan analisis ayat lagi. memang tak senang duduk aku dibuatnya. ntah ape la aku merapu tadi. hehe akhirnya aku jawab je ape yang aku tau. hahaha mmg cacamarba ayat yang aku buat. memang nempah maut aku dikerjakan cikgu HASRANI nanti. takutnye~



Kalau sudi silalah komen dan click Google +

0 sayang cik singe:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.