iMBobo

belog tarzan gilak

Thursday, May 19, 2011

❤exam day 3❤: Pengajian am

hey peeps, harini aku nak cerita pasal paper yang aku amik pagi tadi. memang mencabar gile. dah la nak kne buat 2 karangan, 2 karangan pendek, 1graf dengan alih teks. fuhhh pengajian am memang buat aku biol sebentar tadi. mane taknye mula2 aku try la buat graf tu, formula lak lupe. adoiyai memang masalah la aku ni. then, aku pun buat lah karangan dengan cincai-buncai. bila aku dah abis buat bahagian lain, barulah aku terkial2 buat graf. hee :) dengan pertolongan zaty,mai dan thivya yg bg aku hint2 sikit akhirnya aku dengan bangga ni nak habaq;AKU SEMPAT SIAP GRAF ! hahaha harini dalam sejarah.

lepas tu, aku ngan zaty pun pergi BSN sebab nak beli pin number untuk MUET nanti. mahal siot, rm61. kalau aku tak dapat band yg sepatutnya memang membazir besar aku. hee :)

korang agak2 lah kan kalau aku nak sambung psikologi nanti kne at least band bape? bukan ape, saje je nak tau boleh aim awal2. hish demand gile kan aku ni, tak pandai mane pun tapi berangan amik psikologi. harap-haraplah dapat. amin~

Kalau sudi silalah komen dan click Google +

0 sayang cik singe:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.