iMBobo

belog tarzan gilak

Wednesday, June 8, 2011

Contest Twinkle Twinkle Little Star

hello guys, sekarang nih aku memang suka menyemak join contest bagai. hee :) kali ni aku nak join CONTEST TWINKLE TWINKLE LITTLE STAR. comel je kan dengar nama contest nih. tak sabar2 lak nak join. korang rasa aku boleh menang tak? mintak2 lah aku menang. aku takpenah menang pape pun weh. tapi nak diingatkan bahawa contest nih bukan berdasarkan kecantikan blog ke ape ke tau, ianya adalah Lucky Draw


syarat2 untuk contest ini ialah:
1. wajib FOLLOW blog Tyra, Akma, Apple dan Diera
2. buat satu entry pasal contest comel nih
3. kena tag 3 orang dan pastikan mereka tahu pasal contest ni.
4. letakkan banner contest ni dalam entry.
5. tinggalkan link post dalam comment box entry contest ni.
6. tarikh tutup akan diberitahu kemudian. 

nak tau hadiah nya? banyak tau hadiah yang dipertaruhkan. antaranya ialah:
 1. Apple:Header And Sidebar
 2. Tyra:Sidebar 
3. Akma:Topup:)
4. Vincetheawesome:Couple Doodle
5. DrScriblle:Couple Doodle
6. Lemon Lurve:Couple Doodle:)
7. Kookidot:Doodle
8. Rainboxx Cake:Doodle

hadiah akan bertambah dari masa ke semasa tau. kan best kalau aku menang. bahagia tahap dewa lah. mintak2 lah aku adalah the lucky ones. hahaha guys, doakan biar aku menang tau. amin...

btw, aku nak tag,
Eizzati (adik aku)
Izzati (bff)
Eika (bff)

Kalau sudi silalah komen dan click Google +

0 sayang cik singe:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.