iMBobo

belog tarzan gilak

Sunday, June 5, 2011

Gambit Saifullah Bikin Panas Para Bloggers

lepas satu2 cerita hot yang melanda kan. ingatkan lepas ADINDA EVANS, takde lah topic hot lagi. rupa2nya ada, kali ni cerita hot yang ditimbulkan oleh GAMBIT SAIFULLAH.

korang tau tak pasal isu video yang diarahkan oleh GAMBIT? mesti korang tau kan. cerita tulah yang menjadi punca Gambit marah kat sorang blogger nih. yelah, blogger nih merupakan pemerhati jugak kan kan. so kepada artis yang ada kat industri ni kena la bersabar dengan apa yang ditulis oleh blogger. tapi kan betul jugak apa yang dikritik oleh orang ramai pasal video tu. bukannya apa, video tu agak tak sesuai bagi rakyat Malaysia. dan dia sebagai orang Malaysia dah memalukan negara kita. video yang diarahkan oleh Gambit ni agak tak senonoh, that's why lah ramai yang marah dan kritik.

hish kurang ajar kan GAMBIT nih. serious memang nak kene lempang. slamber je dia maki2 blogger nih. dia tak tau ke penulisan seseorang blogger nilah salah satu cara untuk menaikkan seseorang artis tu. baru nak femes tapi dah berlagak. apa punya orang ntah.
 *click untuk lebih jelas

dah lepas tu boleh lak dia bangga2 share tweet dia tu kat facebook. perggghhh ramai pulak yang back up dia. biasa lah artis kan. mestilah die-hard-fans dia akan sokong dia kan. huh artis zaman sekarang kan.

ye la Gambit,,,jgn layan org2 mulut n tangan jahat tu  <-----ni fan dia yang comment

heh ada sorang peminat Gambit yang marah siot!  cik abang/akak oi, kenapa awak yang melebih ye? nak jadi femes gak ke weh? tak payah la nak tumpang sekaki.

tapi kan Gambit nih agak keras kepala tau, walaupun dekat fanpage dia tu ada orang yang nasihat suruh dia mintak maaf tapi dia tetap taknak mintak maaf secara terbuka kepada golongan blogger.dia siap post yang mengatakan bahawa orang yang marah2 dia kat fanpage&twitter tu adalah ANJING! mak aih, kepala dia nih kalau hentak dengan batu agaknye takkan pecah rasanya.

*click untuk lebih clear

berani kan dia nih. ya allah, mintak2 lah dia diberi hidayah untuk bertaubat. kalau ye pun marah, jangan lah sampai buat macam tu. ingatlah awak tu public figure!

last but not least; janganlah sibuk dok maki orang je. awak buat keje awak, kami(bloggers) buat keje kami. thats all.

kbai. loveyou guys :)


Kalau sudi silalah komen dan click Google +

2 sayang cik singe:

izzati_bloging said...

fuhhh!! agak keterlaluan la tuh...mlampau sungguh dia mangate!!!

Unknown said...

@izzati jerr

haha biarlah dia dengan dunia dia tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.