iMBobo

belog tarzan gilak

Friday, June 3, 2011

Contest Blink Blink

hari ni aku nak join contest. contest ape? ala Contest Blink-Blink tuuu.. sebenarnya aku tak berapa berani sangat nak join, tapi try je lah kan. mane lah tau ada rezeki. hee :) sebelum aku mengarut mencarut lagi meh kita tengok banner contest nih--->



Syarat Syarat

Wajib Follow Blog Hanan and Ainaa
Tinggalkan LINK ENTRY CONTEST di blog Hanan/Ainaa
Keputusan adalah muktamad dan tarikh tutup 1 July 2011
Tag 1 orang kawan anda dan tidak diterima ayat "Untuk Followers Tercinta"


Hadiah

Hadiahnya dirahsiakan tapi dorang bagi clue.Mungkin hadiahnya antara di bawah:
1.Header+Edit Blog   2.Header+cursor  3.Header+footer

Pertambahan Hadiah
Akan turut diberikan doodles khas dari Cik Nazihah Anuar

 so kali ni aku nak tag adik aku, EIZZATI



Kalau sudi silalah komen dan click Google +

0 sayang cik singe:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.