iMBobo

belog tarzan gilak

Friday, June 3, 2011

paku dulang paku sepih, cakap orang dia yang lebih

sejak 2 menjak ni aku agak berkias2 kan? yelah, kalau aku tak berkias2 nanti orang lain lak yang perasan. tapi kan aku dah berlapik2 pun ade orang yang terasa. ohh memang macam gam-to-the-punk lah. tapi sekarang nih aku just nak cerita pasal something yang ada kena-mengena dengan pepatah nih.

korang ingat tak mami jarum yang aku tulis kat ENTRY NI. so korang dah ingat kan. hee :) aku bukan ape, just nak ceritakan yang mami jarum tu memang pandai canang cerita orang. sometimes cerita betul, sometimes cerita rekaan. tapi nak buat camne kan. dah tu hobi dia. yang membuatkan aku geramnya, cerita-cerita buruk pasal anak dia taknak lak orang lain tau. ish ish ish, pandai eh tutup lubang.

baru-baru ni abah aku baru dapat tau gossip baru pasal anak mami jarum nih. nak tau ape?? wekwek :P tak boleh sebab nanti boleh mengaibkan dia. biarlah hanya aku dengan keluarga aku je yang tau. tapi kan aku agak berpuas hati sebab akhirnya mami jarum ni terkena balik ape yang dia buat kat family aku.

p/s--->
jangan cakap orang je, nanti awak sendiri yang kena

okbai. jangan lupa click heartbeat eh.


Kalau sudi silalah komen dan click Google +

0 sayang cik singe:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.