iMBobo

belog tarzan gilak

Saturday, August 6, 2011

Aku jadi bidan kucing


kahkahkah mesti korang tak percayakan aku jadi bidan kucing harini? percayalah weyh. harini 2 ekor kucing aku beranak secara beregu. yang popo dh selamat keluar 3 ekor. yang etot lak baru je keluar sekor. perghhh bising gila dorang sebelum nak beranak tu. aku pun apa lagi, terus cari bakul untuk dorang beranak. tapi yang etot ni beranak lambat sikit. tapi anak dia comel siot. warna peach. yg anak popo lak pun comel mcm kucing dalam iklan wiskes(betul ke aku eja)

mengah aku menjaga dorang beranak. sekor2 menjerit kesakitan kot. agak ngeri aku tengok anak kucing keluar.  terperanjat aku. speechless aku tau bila tengok air ketumban dia pecah. haha padahal ni bukan kali pertama aku jadi bidan.

dah2 aku nak pergi menunggu etot beranak lagi nih. kesian dia kang. hehe ada ciri2 doktor veterinar tak?

Kalau sudi silalah komen dan click Google +

3 sayang cik singe:

iMBobo said...

hehehe nnt kucing saya nak beranak boleh jadi bidan x?hehe

Si Pujangga said...

wah, da bley bukak klink haiwan ni.. haha..

Si Pujangga said...

wah, da bley bukak klink haiwan ni.. haha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.