iMBobo

belog tarzan gilak

Tuesday, April 26, 2011

shopping time :)

hee ini lah antara aktiviti yang paling aku suke. tapi disebabkan aku ni tengah belajar, tak berduit lagi,, aku kene lah tunggu SALE baru aku leh shopping. walaupun demam2 aku sanggup keluar untuk beli bende yang aku nak. best gile lah. semalam aku shopping bertemankan izzati. macam orang gile kitaorang dibuatnya. yelah mane taknye sana sini ade murah-murah! sape yang taknak kan? hahaha banyak gile handbag yang lawo2. tapi sayangnye banyak yang dah abeh. sedihnye :( pastu kan jalan punye jalan perut pun mengelodak nak makan gamaknye. apo lagi kitaorang pun pergi lah mcd sebab jimat sikit. dah lepas makan tu lalu lak depan pizza hut. pergghh ade murah la tapi kan perut dah kenyang lak. kitaorang pun pun jalan lah lagi. pastu ternampak lak satu butik ni. baju dye cantik2! ade SALE lak tuh! tak tertahan lah. dah tu kitaorang menahan je getaran hati dan jalan lak ke metro sebab izzati ni nak tengok kasut untuk dinner. kitaorang pergilah msuk PARKSON.pergghhhh POLO,ALAIN DELON,ngan ape tah lagi sume ade murah2. tapi harga standard lah kan. tapi izzati tak beli sbb saje je nak survey2 untuk dinner kitaorang nanti.bangle2 pun cantik2,murah2. geram gile lah! hee :) sabo lah wahai baju2,heels2 dan handbag2 oi.aku akan beli kau lagi nanti.
*comel kan? hee jangan jeles ye :P

dan akhirnya aku hanya beli handbag yang aku cari selama nih!macam gambar kat atas ni ha. walaupun jenamanya tak segah CARLO RINO, aku tetap happy.murah lak tu. haaa kau hado?
aku harap2 dan aku akan berusaha nak membodek2 mama dengan akak sebab nak handbag camni lak,






Kalau sudi silalah komen dan click Google +

0 sayang cik singe:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.