iMBobo

belog tarzan gilak

Sunday, April 24, 2011

si cengeng yang mengade-ngade

haaa meh meh sini aku nak gosip2 ni. bukan ape, aku serious penat dan menyampah dengan perangai 'minah cengeng' ni ha. kalau korang menyampah tak dengan manusia yang kita nak kene tunggu dia jalan kat jambatan gantung sampai 20minit padahal boleh jalan 5minit je. aku ni bukan nak bangga diri tapi aku ni memang takut gak tinggi tp aku buang jauh2 rase takut tu sbb aku nak enjoy2 pergi kem. 'minah cengeng' memang meng-annoy-kan sbb konon2 menangis naik jmbatan gantung, konon kaki kejang mase main tarik tali padahal aku yang alergi air sungai ni bengkak, kejang pun aku diam je dan bagun tidur je nyusahkan orang. nak orang angkat lah bagai konon takleh ngesot pun. heh aku ni bukan tak boleh faham orang, aku dah penat melayan perangai ngade2 'minah cengeng' ni. 
akak faci tu pun cakap yang kaki dia ok je
so korang tak rase menyampah ke kalau korang dah tau orang tu tak pape tapi dia saje je buat2 sakit? menyampah kan? tapi kan bile time makan memang serupa orang segar bugar. makan banyak siot! memang aku benci gile nak melayan manusia cm tu. suka mintak simpati orang lain. benci benci benci!

Kalau sudi silalah komen dan click Google +

0 sayang cik singe:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.