iMBobo

belog tarzan gilak

Sunday, April 24, 2011

TEKNIK ERT SETAPAK atau HIGH SCHOOL KAJANG

haha kali ni aku nak cerita satu mimpi aku yang memang membuat aku tertanya-tanya. taktau lah kenapa aku mimpi mcm tu. mungkin sebab aku mengantok sangat lepas balik kem atau ade makna disebaliknya.

ceritanya cengini,
mula2 aku ni terima tawaran untuk balik ke ERT SETAPAK, so aku pergi je lah sebab memang rindu dgn kwan2 aku. then tiba-tiba aku dah dipaksa oleh kawan-kawan jgn balik ke high school sbb dorang nak aku same2 dgn dorang mcm dulu2. tapi kan aku dengan tegasnya cakap aku nak abiskan STPM kat HIGH SCHOOL jugak, xnak bazirkan mase lagi. 

then, aku pun terbagun dari tidur sebab mama aku panggil dan tanye nak tak gi muar tengok akak aku. aku pun ape lagi suke lah, aku boleh mintak duit nak beli handbag baru. ade SALE ohh! sape yg taknak kan. lalalalalalalalalala :)

aku berharap sangat mimpi aku ni bwk maksud yg baik. mase SPM dulu aku tersungkur, mane lah tau mase STPM ni aku dapat 4flat. amin...


Kalau sudi silalah komen dan click Google +

0 sayang cik singe:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.