iMBobo

belog tarzan gilak

Tuesday, May 3, 2011

Hacker yang kelakar. sayang kat awak sangat :P

hoho banyak kan aku update blog harini. bukan ape weh, banyak sangat perkara yg berlaku lah. lepas satu, satu yg jadi. kali ni aku nak cerita pasal sorang hacker yang agak bongok. aku bukan nak kuang aja, yelah hacker ni menjatuhkan maruah aku dan blog aku. dye boleh lak shout2 kat shoutbox eika. dye siap kutuk2 lagi weh. yang memang kelakar dan bebalnye, hacker ni menulis ayat dengan ejaan yg agak rempit bg aku. contohnye ayat "kau" aku memang eja sebijik "kau" tp hacker ni eja "ko". then ayat "serabut" yg aku mmg akan eja "serabut" tp hacker tercinta ni eja "serabot". haha kelakar gilo lah. kalau nak hack blog aku pun check lah cara aku mengeja dulu, baru lah kau boleh jadi hackers yg berjaya.

*yg purple tu ayat yg sebenar,pink tu ejaan yg aku guna dan orange tu ejaan yg hacker tu guna.
 nak tau ip address dye? haha bia aku je sorang yang tau eh sebab aku taknak malukan manusia yang memang "berhati baik" mcm dye.


Kalau sudi silalah komen dan click Google +

0 sayang cik singe:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.