iMBobo

belog tarzan gilak

Monday, June 13, 2011

sorry guys :)


sorry sangat kepada yang tersentap dengan post aku yang sebelum nih. im sorry lah sayangs. bukan niat nak bagi korang sentap tapi actually aku tension dengan seseorang yang asyik memaksa aku follow blog je. straight to the point lah sebenarnya internet aku agak lembab nak kne tuggu lama2 loading sume sources blog yang aku blogwalking. so kadang2 aku just comment kat shoutbox and keluar sebab line yang tak memudahkan keja aku nak berblogwalking.

aku bukan nak marah sesiapa dan aku mintak maaf sangat kalau ada yang terasa. actually boleh suruh aku follow balik, tapi kalau aku tak follow balik, jangan marah tau. mybe aku just comment kat shoutbox, click nuffnag or heartbeat korang je. boleh kan? mesti korang ingat aku ni eksen dan bajet bagus kan kan kan. tapi jauh di sudut hati aku tak penah aku taknak singgah kat blog orang lain.

im sorry guys. jangan takut nak comment2 sebab aku bukan makan orang. chill yo'
SEKALI LAGI 10 JARI DISUSUN UNTUK MEMINTA MAAF :)

Kalau sudi silalah komen dan click Google +

2 sayang cik singe:

Pwincess said...

hyehye ,

sebenarnye , suroh follow balik boleh tapi jangan memaksa - sebab macam nampak sangat batak follower . oppps , maaf kacak tak berapa minat org suka paksa2 ni . kalau suka suroh2 minat lah , HHI . maaf yer , muah muah !

byebye , cik kacak ;)

Unknown said...

@cik kacak

haha betul pun. tapi kadang2 ni ada gak yang nak memaksa gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.