iMBobo

belog tarzan gilak

Monday, June 13, 2011

we're not 3 Abdul's.but we're TIGA DEBEDUL


hey peeps,entah pape kan title aku harini. bukan apa harini kan dah start sekolah balik. bosan boring benci. so sorrylah kalau entry aku kali ni agak berkecamuk sikit ye.aku tak tau apa yg aku rasa sekarang ni ha sebab harini jugaklah kitaorang dapat keputusan exam yang lepas. huih takut gile siot! sejuk beku tangan aku menanti cikgu bagitau result.

ni haa aku nak cerita, mula2 aku dapat paper Pengajian Am. ohh ok lah tu ada peningkatan dalam markah PA aku. then, dapat  lak paper Bahasa Melayu. paper ni pun aku dapat biasa2 je. tak membanggakan pun. tapi serious cikgu Hasrani tgk result aku smpai cakap "Awak buat apa ni Faridah?" hish apelah cikgu ni, padahal result aku ok je,dan ramai lg yang bawah markah aku. dah lepas BM, dapat lak paper Kesusasteraan Melayu Tradisional. alah kali ni markah aku agak jatuh dari exam2 yang lepas. apalah aku ni.

then waktu rehat pun tiba, zati dengan eika pun teman la aku pegi pejabat sekolah sebab aku nak amik surat sekolah untuk rawatan FREE OF CHARGE nanti masa aku nak operate. tunggu punya tunggu, lama gile kerani nih buat keje. terkebil-kebil buat surat bodoh tu je. hish, smpai abis waktu rehat menunggu makcik tu buat. nasib baiklah teacher Vanaja tak masuk class, kalau tak abis la kena bebel.

dah lepas tu, cikgu Mastura pun masuklah class. semua classmates aku takut dengan cikgu Mas harini sebab she's not in mood. nak tau sebab ape? haaa sebab ramai sangat yang buat silly mistake dalam Sejarah. Patutnya buat 4 soalan tapi hanya buat 3 je. termasuklah aku tau. hee :)

nak dijadikan cerita cikgu Mas agak kecewa dengan aku, eika dan zati sebab kitaorang punya markah Sejarah biasa2 je. ohh What The Fish weh, dah 2 orang cikgu kecewa dengan aku. takkan dorang target tinggi sangat kat aku yang lemah ni ha? masih menjadi tanda tanya kepada aku.

cikgu Mas siap gelarkan aku, eika dengan zati 3 abdul lah, madu 3 lah. dan last2 aku terpikir yang sebenarnya kitaorang ni bukan 3 Abdul or whatsoever tu ha. tapi kitaorang ni 3 DEBEDUL.

kesian cikgu2 yang mengharap sangat kat aku ni. entah lah. aku tak tau nak cakap apa. i'm speechless. tapi takpe aku hanya pegang bahawa :
Learn from YOUR mistake and never think that you're LOSER


Kalau sudi silalah komen dan click Google +

0 sayang cik singe:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.