iMBobo

belog tarzan gilak

Sunday, August 28, 2011

Segmen Raya : Mercun Kegemaran Aku

Ni first time aku join segmen pasal mercun2 nih. hehe walaupun aku tak berapa suka main mercun, aku tetap nak join jugak segmen " Mercun Kegemaran Ku " sebab nak sokong member aku ni haa.. tapi serious aku just suka tengok je orang main mercun, main tu jarang lah. 

Segmen Raya : Mercun Kegemaran Aku
*click untuk join 

mercun yang kompem aku suka ialah :

Mercun Gasing
 nak tau kenapa aku suka mercun tu? hehe sebab comel gila siot kalau dh pusing2. siap keluar macam2 warna. sapa yang tak suka meh aku sekeh. 

Mercun Thunderclap
haha lagi satu kan aku suka sangat mercun Thunderclap. pergghhh aku kalau dah bakar mercun ni mesti aku excited nak tengok benda tu terbang. tapi bunyi dia biasa je. 

Mercun Papan
haa mercun ni aku was-was sikit nak main. mercun papan ni aku main time kalau abang dan adik sedara aku datang je. bukan apa weh, takut siot nak cucuh api. haha kalau dh cucuh api kat mercun tu kompem aku lari lintang-pukang sambil tutup telinga. tapi best woo tengok mercun tu meletup2.

nak tag,

simple je kan segmen ni. korang pun dialu-alukan menjoinkan diri tau. jomlah join. kita support sesama blogger ok :)

PESANAN RAYA: Selamat hari raya. maaf zahir batin. kalau dah makan dodol, ketupat, rendang bagai tu jangan lupa lak kat aku. kang kempunan lak aku kat sini. dan yang suka main mercun tu korang jagalah diri elok2. jangan sampai tak cukup sifat lak nanti . hehe sayang korang 

Kalau sudi silalah komen dan click Google +

3 sayang cik singe:

Firdaus Life said...

mercun bola dan ketupat best :D

Rean said...

hehe ok mlm ni iMBobo join :)

kotak bulat said...

kb suka mercun gasing..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.