iMBobo

belog tarzan gilak

Saturday, October 22, 2011

Esok hari graduasi aku buat kali ke-2


huhuhu aku taknak merepek panjang-panjang. aku nak tidur awal harini. dah lah esok ada hari graduasi. kang aku gambar graduasi aku siap ada mata panda lak.. hehe tapi kalau mata aku dah sebijik macam mata panda, kompem Kotak Bulat nak jadikan aku mascot blog dia lak kan.. hehe pemes la nanti #berangan jap

bye-bye. aku nak pegi siapkan semua benda nih. gosok ape yang patut dan decide handbag mana aku nak pakai.. hehe aku memang cerewet. tak salah kan?

Nota Mintak Pelempang : thanks ye, korang tetap datang jenguk aku even aku tak update harini. <3

Kalau sudi silalah komen dan click Google +

4 sayang cik singe:

Unknown said...

wah .. handbag ?

Falling . said...

hahaha aq baru nk lempang kau sbb kau x hupdate ;p

pape pon gudlak tok esok ;)

Unknown said...

bestnya dah graduate ~

Wanie said...

harini graduate?tahniah2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.