iMBobo

belog tarzan gilak

Thursday, October 27, 2011

Header free untuk kamoo by Dunia Ayu

Kali ni aku dengan muka toya-nya nak join segmen Ayu. Dapat header FREE siot.. 


hurmm agak dah lama jugak aku gunakan header aku yang ada typo ni. aku agak malu bila ada yang menyinggah dan menegur pasal typo kat header tu.. hahaha MALU kau tau tak? 

okeyh. aku ni memang jenis yang cerewet. Kalau boleh aku nak header yang transparent, ringan dan takde nak blur-blur masa nak loading blog ( maybe sebab size besar sgt ). Aku taknak header yang besar gedabak. cukuplah width 800 px je. Just tulis Murai Si Penipu. Kalau boleh kat header tu letaklah something yang comel (nak doodle burung murai boleh ? ). hehehe. tulisan tu nak tulisan yang senang dibaca, taknak yang bersambung bagai ye :) 

errr aku ni terlebih cerewet ke? hehehe takde la sangat. aku lebih suka yang simple dan yang ringan. cantik ke tidak belakang kira. hehehehe yang penting FOC babe... hahaha aku memang suka benda FREE!

Nota Mintak Pelempang : LESS IS MORE, MORE IS LESS. ( faham tak? )

Kalau sudi silalah komen dan click Google +

0 sayang cik singe:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.