iMBobo

belog tarzan gilak

Wednesday, October 12, 2011

MUET OHHH MUET..

Huuuu penat, letih dan lenguh otak aku harini. hehe tadi aku dah buat MUET speaking test. oyeahhh akhirnya lepas jugak test tu.. malas nak fikir-fikir lagi.. just tunggu next paper je. harap-harap MUET aku tak terkojol. haha.

kitaorang agak bertuah tau sebab dapat topik yang senang tadi. pasal WALFARE. camne nak happykan budak-budak yang tenat kat hospital. ohhh hooo hoiii (buat gaya M.Daud Kilau) untunglah aku kan? aku pun apa lagi cakap je apa yang aku nak cakap. nasib baik sangkut sikit je. kalau tak memang kojol lah aku nanti. 

tapi kan MUET partner aku sempat jeling-jeling markah kitaorang kat tangan examiner tu.. hehe mengikut apa yang dia nampak, examiner yang India tu bagi aku markah 35 daripada 45 untuk task A. tak tau la dia cakap betul atau kelepet semata2. haha baguslah kalau betul. kehkehkeh tapi dia tak sempat nak tengok semua sebab examiner tu perasan kot dia pandang je kertas markah. kan best kalau dia nampak semua. boleh aku target2 untuk paper reading, writing dan listening.

untuk melepaskan geram lepas test tu, aku dengan zati pergi la jalan-jalan cari makan jap. perghhh memang kenyang sampai nak terbelahak (muntah) aku weyh. haha cuba bayangkan aku makan burger, lepas tu makan lak nasi lemak ayam rendang size XL. huh memang terbaikkk la.. tapi jangan risau, aku takkan buncit punya :P

terliur tak? hehe itulah niat aku. memang saje nak bg korang terliur.

Nota mintak pelempang: aku malas nak sambung buat assignment. mata aku sakit...




Kalau sudi silalah komen dan click Google +

8 sayang cik singe:

Just Mini Love said...

terliur nasi lemak ni.. :'(


huhu..
gudluck exam yg lain nnti k.. ;)

p/s: t wt listening jgn lupe korek telinga.. hik3..

[sutera kasih] said...

sabo je la tgk nasi lemak tu..sedappppppnyaaa !!!


wahh ok tu tajuk korang..dpt goreng2 hehe

Unknown said...

wah !!! bestnya nmpk nc lmk tuh...

mmg trliur... huhu

apa2 pon Good luck !! ;)

Unknown said...

belanja k bro akan laju je pergi...kt mana?? cakap je

Ezad Skytech said...

baca entri sambil tutup gambar nasi lemak tu guna tangan..haha...lapar3...

[sutera kasih] said...

dear, nnti sy update blog yg satu lg tu yerrr..blm ada cite hot hihi

Rean said...

sedapnyeee...bila nak belanja ni??

The Mooner said...

huwawaw!!., nk skit? =,='

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.