iMBobo

belog tarzan gilak

Monday, October 10, 2011

Ohh mama, saya mau kawen..

aku bosan, sambil buat assignment nih. penat. dan tibe-tibe aku rasa macam nak kawen je.. hahhaha


Ohh mama,
Saya mau kawen,
Kawen dengan sapa?
dengan Hariz Hadi!
Ohh mama,
Saya mauu kawennnnnn,
Kawen Hariz Hadi,
Mata sepet, badan gemok!

( lirik telah diubahusai oleh : Nurfaridah Nazurah Abd Hamid )


hehehe gatal kejap. nah aku bagi korang layan lagu yang aku tengah dengar nih.

p/s: aku tengah bosan nih!

Kalau sudi silalah komen dan click Google +

6 sayang cik singe:

Unknown said...

oo hang tengah gateyy nak bernikoh koo xixixii

arituarini said...

apa lagi g la kwen..mlm2 ni tok kadi blum tido lagi.. kih kih kih

SoLy SoLicious said...

owhh..nk kwin jugak..heee

Ezad Skytech said...

haha...da gatal nak kawen la tu..hee~

EyqaLuvender said...

haha..untungla da ade calon kn...

[sutera kasih] said...

kalo nk kawen nnti, jgn lupa jemput akak tauuuuu hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.