iMBobo

belog tarzan gilak

Monday, December 5, 2011

Kau nak mengorat pun biarlah berpada-pada!

Cisss aku tengah panas membara nih.. hehe takdelah membara sangat. saje je bagi up entry ni :P


okey okey. tadi aku ada paper sejarah malaysia dan sejarah asia. perggghhh susah gile macam nak hentak-hentak kepala je. tapi nasib baik la apa yang aku jawab keluar. kalau tak,, kompem aku merapu tak kena tempat. hehe :P

err dahlah otak aku ni biol kejap lepas jawab soalan sejarah tu, boleh pulak ada yang main siram-siram air kat aku masa aku jalan kaki nak ke kajang. cehhh memang mintak makian je manusia macam tu. 

kalau tak sengaja tu aku takde la nak marah ke memaki hamun. ni sebab aku tak balas panggilan manusia tu. eleh kau bajet-bajet nak ber'oi-oi' dengan aku tu sape suruh? ada ke kau nak mengorat perempuan macam tu? tu namanya mengorat cara kurang ajar! dah tu bila aku buat bodoh je, boleh lak kau siram aku air. pergggghhh kau memang mintak penerajang # tapi aku tak berani sebenarnya

huhuhu nak tau aku buat ape lepas dia siram air guna getah paip tu? heee aku dengan beraninya cakap;

WOI KAU TAKDE ADAB KE NAK TEGUR ORANG? CELAKA! 

hehe sorrylah sebab aku mencarut. bagi aku, orang kurang ajar macam tu memang kena ajar. kau ingat aku muka lembut, takleh nak protes ke? sialan betul. hehe aku sebenarnya takde la kesah kau nak ber'oi-oi' denga aku ke hape. tapi tolonglah hormat kalau aku tak layan godaan asmara kau.. cewwwaaahh bahasa takleh blah! kahkahkah godaan asmara la konon. 

bagi aku, lelaki kalau nak mengorat ke hape, cubalah gentleman sikit. hormat perempuan tu. jangan la kau nak kurang ajar sebab perempuan pun ada maruah jugak. lagipun sape yang beranak kan kau kalau bukan kaum perempuan? so susah sangat ke nak hormati perempuan, wahai lelaki2 oi? tak susah kan? silalah berhemah ye bila nak mengorat. gunakanlah cara yang sopan santun bila nak mengorat. kompem perempuan boleh cair punya kalau lelaki ni mengorat dengan cara baik. percayalah cakap aku ni weyh :P

Nota Mintak Pelempang : kadang-kadang kita takleh nak cakap yang manusia ni kurang ajar sebab semuanya dah pergi sekolah. tapi sebenarnya perkataan yang sesuai ialah TAK MAKAN DEK AJAR. yelah, cikgu dan mak bapak dah ajar tapi tetap bangang dan takleh hormat orang

Kalau sudi silalah komen dan click Google +

12 sayang cik singe:

cik ayuni said...

suka nota mintak pelempang tuh..haha

..cik gugu.. said...

makcik murai...!! huhuhu mmg guwa tgh frust sgt ni.. lelaki zman skrg da byk yg x gentleman. yg gentel byk la dr yg gentle ;p

izzati jerr said...

iuh laju gila makcik nih updAte... marah bebonar nih...

Sizzling Suzai said...

hahah..tol2 latu kt xlyn kate kt poyo r mcm2 r..adoi xkn la nk lyn klu kuhang hajak camtu erk..sabo je la..nway,umh sy kat kjg nun harr..hehe

btw,u r most welcome dear, to check mine here ^^

http://sizzlingsuzai.blogspot.com/2011/12/review-ombak-rindu-yg-best-giler.html

OrsoNero said...

haha~ ternyata sememangnya sangat 'lame' jejaka itu mengurat yea~ haha~

Ezad Skytech said...

ada yang minta makan pelempang berkelajuan tinggi agaknya...huhu~

Gua Tertidur said...

ni tahap bangang melampau..tahap dewa.. sekolah kt zoo kot ngn binatang . hahaha.. hbs tu zura basah la? kne siram? hehe..sorry gua lme xon9 :P

Paradise Gal said...

sangat membara ye nampknye

abah khalisha said...

x pandai langsung nak mengorat..wat malu kaum lelaki je

Zul Fattah said...

awak... garangnya awak.. huhu

! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! said...

cuba baca perbualan 2 orang lelaki ni, sorang ramai awek sorang tak de awek,

Lelaki 1 : weh, apesal kau selalu dikelilingi Bitches?

Lelaki 2 : sebab aku hormat perempuan tak memanggil mereka Bitches.

iMBobo said...

amboi..pedas macam asam pedas hehe..sabar ye.. senyum sikit! hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.