iMBobo

belog tarzan gilak

Tuesday, January 3, 2012

Tahun Baru, Azam pun kene la baru...

Ishhh pejam celik, pejam celik dah masuk 2012 lak kan.. dah nak 20 tahun aku hidup. errr nampak sangat aku dah tua. phewwwww~

kenapa ramai yang selalu buat azam baru ehh bila masuk tahun baru? maybe semua azam tahun lepas dah terlaksana kot.. fuhhh hebakk gile siot! hehe tapi bagi aku, tak kesah la sama ada azam tu berubah-ubah atau tak tiap tahun.. ape guna kita tanam azam baru padahal azam yang lama pun tak tertunai kan? 

secara jujurnya aku ni jenis yang takleh nak berjanji2 bagai.. kalau rasa nak buat, aku akan buat. tak payah simpan azam pun takpe. biar on the spot benda tu kita buat.. 

hehe aku ingat lagi masa zaman dahulu-kala aku selalu buat list azam baru tiap tahun.. tapi hanya sesetengah azam je aku boleh buat.. yang selebihnya aku tangguh ke tahun depannya.. kahkahkah..

seingat aku.. aku ada satu azam yang sampai sekarang susah nak tunaikan. nak tau ape? haha mestilah nak kurangkan sifat pemarah.. err tapi jangan lak takut dengan aku. aku ni bukan jenis suka marah tak kena tempat tau.. yang penting korang jangan buat taik dengan aku je.. tu je..

tapi sekarang ni aku dah reti sikit kawal marah tu.. hehe mintak-mintak lah aku boleh jadi macam perempuan melayu terakhir.. weeee ayu gitu... kahkahkah

Nota Mintak Pelempang : Gugu cakap kalau dapat pakwe nama azam lagi berganda-ganda kenikmatan tahun baru ni.. hahaha

Kalau sudi silalah komen dan click Google +

8 sayang cik singe:

era kecik said...

tak tua lagi tu kak . azam selalu ada , tapi , nak laksanakan tu yang payah sket tu . hehe

naim said...

semoga tingkatkan amalan kepada allah dan berselawat kepada Rasullullah. baru azam hijrah dan masihi kepada diri muslim spt kita.

berapa ramai azam macam ini?

^^

Ahmad Syuxer said...

syuk sokong kata2 naim itu..sungguh mulia azam camtuh..

azam kurangkan sifat pemarah pun bagus..;)

Ezad Skytech said...

haa..da masuk 20...takde belas2 da...haha...:D

#harap dapat tunaikan azam tu ye..ehhh..jangan marah...heee~

EYFAalias said...

aku pn seorang yang agak pemarah kadang2. ehhee

ieyza afieyna said...

mcm xpercya dah umo 20... -_- ..

harap thun nie lbih baik dri thun2 sebelum ni.. hehe

Azza Azman said...

azza tak buat azzam pun, kalau paksa diri tak buat juga. yang penting kalau dah rasa sesuatu tu elok untuk kita, terus je ubah kan...

TIPS BELOG BUAT SEMUA BLOGGER BARU

iMBobo said...

insyaAllah boleh lupuskan sifat marah tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.