iMBobo

belog tarzan gilak

Wednesday, May 30, 2012

Aku jadi model City Explorer Magazine

Haha tajuk tu memang macam hareemm.. bajet-bajet model sat. saje je nak menayang muke hudus lg selenge' tu masuk magazine City Explorer.
Ape muka aku menempek dalam City Explorer? haha memang takleh blah la.. semalam aku kena bahan dengan adik dengan akak aku. ceit~ hampeh sungguh!


memang selenge' sungguh muke aku. muka sepesen je. tapi kan muka aku nampak agak tembam okey kalau pakai tudung. haih~ mencik!

actually Majalah City Explorer ni majalah untuk syarikat-syarikat untuk mengiklankan produk. kiranya magazine ni takat iklan sana sini je. takde la sampai tahap majalah geli-geli macam Mangga ke hape okey. ini just MAJALAH UNTUK IKLAN sahaja. 

kahkahkah memang aku pun rasa nak tergelak. akak dengan adik aku cakap muka aku seriously macam terpaksa je. hehe dah memang terpaksa pun. banyak kali tergelak ni. aku ni bukan jenis yang fotogenik macam model kat luar sana tu. malu~

jujurnya sejak kecik lagi aku memang terhengen nak jadi model. tapi bile dah besar panjang ni barulah sedar diri. yelah, hari2 dok mengadap cermin. so memang idok la nak dpt jadi model. 
*yang pakai tudung tu akak aku. kecik je kan ?

tinggi aku 160 je.berat 40kg. badan agak kerempeng, tapi buncet sikit. kulit tak putih, tak hitam legam. mata sepet. tak suke makeup tebal, tak sexy mexy. suka warna kuning. dahi tu berkilat tp tak bermaksud aku jendul okey. haha agak2 aku layak ke idok jadi model?

haha nak promote sat,
Harga semasa emas 916 ialah rm 175/g
tapi kat Ismail Gold & Jewels ada promosi rm 169/g untuk emas 916
*kalau bawak kupon dari keratan iklan tu ada lg diskaun.
rm 50 untuk pembelian rm 1500 dan ke atas
rm 100 untuk pembelian rm 2500 dan ke atas
Jangan lokek nak KLIK SINI

Nota Mintak Pelempang : layak ke tak layak aku ni untuk jadi model bukan perkara penting. yang penting sekarang ni aku dah ada kerja yang best (bling bling) dan bakal sambung degree. insyaallah..

Kalau sudi silalah komen dan click Google +

16 sayang cik singe:

Hanie Dew said...

kan..apa yg kita ada kita kee bangga kecuali lemak lemak di bawah kulit aku ni..wuwuwuwuwu..ko mmg kerepmeng..meh ambik skit daging aku ngan jue.. hahahahahha

muka ko lain benor bila pakai tudung..bertambah usia.. huahuahuahuaa...

Eintan Nurfuzie said...

yuhu...jadi model...

Bobo said...

fuyoh jadi model skrg.. tahniah ye.. hehe ok lah tu :)

YattAkasah said...

hehe..kire impian trcpai la nie??

Sarah Mnasir said...

perghh pemes masuk majalah.. jgn lupa nnti simpan dlm frame :D

Ezad Skytech said...

lain bonar muka ekau ye dalam magazine tu..heee~

biela bell said...

pewitttt..nak signnnnn yuuuu~ hahaha

Unknown said...

tak sangka aku kawan dengan artis. ahahahhaha

ch000tz said...

Jadi retis jual emas heheheheh classssss heheh

Anonymous said...

puyoooh model lew dia..
tp lainlah muka pkai tudung ..
hee
kurus mak aih, amek dging eden sikit

Unknown said...

lepas ni leh jadi model majalah lain lak :)

Admin said...

nak sainnnnnnnnnnnnnnnn

YouSOF said...

Mukan nampak agak tembam tapi yang pasti nampak lebih ayu dengan tudung.. ;)



mdel untuk majalah iklan ni lebih ok kot kalau nak banding Mangga.. Banyak gambar seksa mata kat tepi kolam je..

Zul fattah said...

ok r tu.. sekurang2nya pengalaman tu dah ada dah..

Tinta Lana said...

Salam. idaa, idaa cantik! >_<

tapi..muka memg cam terpaksa sangat2..betul lah, dengan tangan nak posing, terpaksa sungguh,hahahaha.

Huiyoo, dpt gak tempek muka kat iklan. jadi la tu,hehe. tak try anta foto kat majalah RAPI? Lana rasa ida ada peluang :)

aindzaya said...

wewitt!wewitt! jadi model...tapi tak pakai tudung lagik cantik..hohoho..klu nak pakai tudung..pakai shawl yg belit mcm hana tajima..kompem hot stailorr!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.