iMBobo

belog tarzan gilak

Thursday, May 24, 2012

KEYWORD MINTAK PELEMPANG | Dunia Hancur 2012

fuhh tadi baru terasa nak update pasal adik comel gebuss aku, Iteh. tapi masa tengah dok godek2 Nuffnang aku ternampak keyword hampeh yang melekat kat blog aku ni. 
* klik untuk besarkan

Keyword : Dunia hancur 2012
huh! ape punya keyword la ni eh? si pencari keyword ni ingat pakcik google tu boleh ramal ke bile dunia ni hancur atau lebih tepat lagi kiamat? alahai.. ni mesti dah terlampau taksub dengan cerita omputih pasal 2012 ni nak kiamat kan kan kan? jangan nak taksub sangat la weyh! 

haha aku rasa keyword tu jelah yang membuatkan aku terkejut. entah apa jenis manusia la tu.. 

aku tak faham macam mana keyword tu leh tersangkut kat blog aku. pelik. haih..  


Nota Mintak Pelempang : Janganlah rosakkan akidah dan iman korang semata-mata nak meramal pasal hari kiamat.. 

Kalau sudi silalah komen dan click Google +

21 sayang cik singe:

Zul De Alexis said...

erkk..ada jugak owg cri benda nie..ish3

Sarah Mnasir said...

perghhh.. gile punya keyword..

Anonymous said...

huhu kan haritu mmg kecoh sat pasal kiamat 2012 tu gara2 pengaruh anasir2 luar ...

aku HaniAsyira said...

hancuss betul keyword nyer..

eVa said...

keyword mmg pelik sungguh.. tp sy belum dpt keyword yang pelik2 lagi.. takut pulak hehe

Unknown said...

adeh lahhh ...

HAFIZAL said...

TUH LAH DUNIA......

Hanie Dew said...

hehehehe...kebetulan je kot tu ..mungkin ada entry ko ada perkataan "hancur" je ke..kaann..

ps: eeee..iteh mesti pengsan bgn pengsan bgn ko gomol gomol dia pagi pagi dgn air liur basi..wahahahahahahaha

Hanie Dew said...

apakan daya iteh tak pandai cakap sbb tu ko nmpk dia rileks..sabar je la dia.hahahahahaha

saya_arief said...

haha. budak2 kot yg search tu.

Admin said...

mcm2 peel ada hehe

Unknown said...

xde benda lain ke nak search?

ch000tz said...

hahaha apa punya keyword lah hehe

aindzaya said...

budak tu nak prepare amal kot..sbb tu carik bnda alah tu..

"Alhamdulillah. ramai sebaya ain dah berkahwin seawal 20 tahun. Bangganya ain ❤ ".

biela bell said...

haiyyooo..ini olang ar..(geleng2)

Bobo said...

die nak bersiap sedia menghadapi mati tu.. hahaha

Just Mini Love said...

yup.. betul2.. xde sape tahu bile ari kiamat tu...

roziahojijie said...

Wowo . Takut pulak . Dah . tak payah search . Tunggu je . nnt dtg lah tu .

Ezad Skytech said...

ada jugak yg mencari keyword tu...adehhh...

[sutera kasih] said...

pengaruh filem 2012 huhu

Jue said...

dunia hancur? worrr takut den..keyword yg slalu lekat kat blog kitaorg, keyword bdk ensem haha mungking tujukan kat aku kot?HAHAHA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.