iMBobo

belog tarzan gilak

Thursday, August 2, 2012

Dulu,Kini dan Selamanya minah ni takkan berubah

Sejak aku dah tua ni, aku dah dapat kurangkan satu perangai negatif dalam diri aku. nak tau ape? huhu mestilah panas baran aku. kalau dulu asyik marah-marah je. bila dah marah tu mula la berbakul-bakul segala jenis makian keluar dari mulut. 

tp sekarang.. alhamdulillah.. dah kurang sikit perangai panas baran tu. ni pun semua sebab boipreng aku asyik ajar aku cara nak bersabar. hee thanks sayang gemok :)

haha aku ada sorang ex classmate ni. dia la jugak penyebab aku mula blogging. dan dia la jugak antara manusia yang pandai bermuka-muka. mesti hidup dia kurang kasih sayang kan kan kan? haha
kelakar sangat.. dan lepas tu aku dengan slambernya komen kat status dia;
Ntah la.. aku pun tak tau nak cakap macam mana. Aku ingat lagi macam mana dia memburuk-burukkan aku tahun lepas dekat orang lain. aku takkan lupa sampai bila2. 

Allah Maha Adil. dulu dia burukkan aku, cakap yg aku macam-macam. Sekarang dah terbalik pulak. hahaha tp aku rasa ape yg dia update tu mcm mencerminkan dia je. yelah, tudung labuh tp mulut mcm hampeh. bilalah dia nak insaf.

Nota Mintak Pelempang : Agaknya manusia jenis yang bermuka-muka ni memang sampai nyawa2 ikan susah nak berubah kot.


Kalau sudi silalah komen dan click Google +

5 sayang cik singe:

Ieyza Afieyna said...

manusia memang macam tu... sabau2.. huhu

faridah nazurah said...

@Ieyza Afieyna

haha tu bukan status yg zura update, tp ex classmate zura la. zura takat menegur dia je kat komen tu

Hanie Dew said...

kita doakan je la semoga terbuka hati dia untuk berubah dan sedar perangai dia cemana.bulan puasa ni senang diterima doa kan.

Bobo said...

dari dulu entry semua ada ade nota minta pelempang..ni keje asyik nak lempang org je ni :p haha

Cendol said...

dia suke bermuka muka eh?ha dia tu muke mintak pelempang kot?haha
adeihhh org nye yg berperangai huduh smpe ke tudung pn kena.ish3..org2 mcm ni memburukkn imej prmpuan bertudung labuh.bkn salah tudunggg.hihi
tenyeh je mulut dia dgn lesung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.