iMBobo

belog tarzan gilak

Wednesday, September 12, 2012

Demam Oppa Gangnam Style

Korang perasan tak sekarang ni sana sini dok heboh pasal Oppa Gangnam Style nih. sampaikan satu dunia dah terkena demam yang dibawa oleh PSY. tak percaya? 

Op Op Oppa Gangnam Style


Oppa Gangnam Style Latte

Pesen rambut Oppa Gangnam Style

Kuku pun dilukis gambar si PSY 

sampaikan Britney Spears pun sanggup menari Oppa Gangnam Style dengan dress ketat dia tu

Dan paling membuatkan aku rasa ntah pape bila ada kes lifeguard kena pecat disebabkan dorang buat video Lifeguard Style yang meniru gaya Oppa Gangnam Style
memang macam hampeh. haha tapi klau aku jadi boss dorang pun aku tetap nak pecat dorang. siap bg notis 24jam pecat tanpa gaji lagi! memalukan je.

haha klau nak listkan satu2 benda yg manusia2 kat bumi ni terikut2 dgn budaya Oppa Gangnam Style ni memang sampai esok la xkan siap entry ni. punyalah banyak. Ada Georgetown Style la, Orang Sabah Style la, itu la, ini la.. 

Pada mulanya aku just dengar lagu dia tanpa tengok video. yelah sebab orang cakap LMFAO meniru si PSY ni. tapi bile aku start je tengok video lagu ni aku terus -OO- (buat hidung babi).

bg aku, video ni klau takat tgh tension nak layan boleh la. tp klau nak taksub memang takkan la wey.
Nota Mintak Pelempang : Aku tak faham ape yang best sgt dengan si Oppa Gangnam Style tu. dah byk kali aku tgok tp aku masih xjumpa ape WOW FACTOR yang boleh menyebabkan orang ramai gile kat lagu tu. ermm adakah aku ni buta atau kekampungan?

p/s: tak payah nak taksub sangat dengan benda2 alah yg takde PAEDAH! cukuplah sekadar dijadikan hiburan semata-mata, jangan nak terlampau memuji dan taksub. 

Kalau sudi silalah komen dan click Google +

14 sayang cik singe:

Unknown said...

sama!!!! tak paham nape ramai sgt yg suke benda ni..

Unknown said...

aku tak taksub dengan lagu dia. Dia punya menari je yang best actually. Oppa oppa. aahahhaa

Unknown said...

sgt setuju! akak pon tak paham ape yg hebat sgt gangnam style ni.. tapi suami akak tak sah kalau tak dengar lagu ni dalam kereta...meluat ok! grrr

Mrs. Norrie said...

anak akak pun kene demam gangnam style nih...suka pulak dia menari2

izzati_bloging said...

aku pon xder rasa wow factor dkt si psy ni... lu dia mmg rancak tapi dance dia nmpk mcm dumb... dia mmg berani and ada atittude tsendri dlm performance but utk taksub dgn dia aku rasa tu mcm over je..

Anonymous said...

Saya pun sama. Biasa je pun lagunya.

Cendol said...

serious tak paham jgk ape yg seronoknye gangnam style ni?

ct kektus said...

tak tau lah macam mana boleh jadi fenomena kan.

Mr.She said...

wakaka. op op oppa gangnam style! kehkeh

Princess Feyqa said...

maybe orang suka part dia repeat gangnam style kot? haha fiqa x minat sgt tp phm la skit2 apa yg dia nyanyi hoho

MéuzAngelo™ XXIII said...

setuju... mungkin lagu ni feymes sebab dia lari dari imej kebanyakan artis2 korea.. kita sedia maklum yg artis2 korea ni byk yg jenis lelaki2 catik (bukan hensem).. tapi PSY ni lain sikit.. mungkin sbb tu.. aku pun tak minat pun, juz dgr gitu2 je

Aesya Zealous said...

aku rasa tang lagu dia. kalau dengar tanpa lihat video at the first time pun boleh tertarik.. tapi xyah taksub sgt ar kan

Tinta Lana said...

Assalammualaikum.

Giler kentang,lama lana tak singgah sini ida,hahahaha. Merajuk ngan ida sbnrnya,hahahaha.

Ok, topik2.

Lana leh trima oppa gangnam dgn terbuka. Yang tak lehnya, banyak sgt parody tah apa2! Mencik2 (-_-)

Ezad Skytech said...

tarian pelik PSY tu yg tarik perhatian satu dunia...pelik2...HAHA~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.