iMBobo

belog tarzan gilak

Wednesday, September 5, 2012

Wordless Wednesday #3 | Bihun Sup Tulang + Ayam Goreng Mcd

Sementara tengah lapar ni, nahhh aku bagi korang tatap gambar ni.



Terliur ke? hahaha

Nota Mintak Pelempang : Rasa bihun sup ni memang superb la wey. Mama aku yang masak ni!

Kalau sudi silalah komen dan click Google +

21 sayang cik singe:

Azriff Aziz said...

perghhhhh..tgh perut berkerongcong,,dihidang pulak gambar macam ni..huhu bergegar perut ni..

Mira Adzlia said...

mmg terliur..huhu

Lissa said...

ok tak kecur pon. sebab baru makan ikan siakap masak 3 rasa tadi. haha:P

Lina md. munir said...

Bihun tu gambar je dah nampak sedap. Belum rasa lagi..HANTAR SIKIT PADA SAYA..LOL

faridah nazurah said...

@Lissa

haha aku pun tak terliur siakap 3 rasa tu sbb aku xmakan ikan :P

msredcheesecake said...

sup tulang yang tak tahan tu...hheee

Che Rosliza Che mat said...

mama masak mesti sedappp...terliur pulak tengok..

Myra Jay said...

Lama tak makan bihun sup lepas raya ni, selalu dok makan laksa je :)

boni kacak said...

hadoiyai.. memang sangat2 mengiurkan jiwa saya ni..hehehe

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

tak berapa minat.. jadi tak terliur pun..huhu

Hanif Idrus said...

Alamak!!! buat aku lapau ajer....hisss

Azzah said...

ingatkan beli td..sedapnya.nk masak ah jugak..hi..hi

Gen2Merah said...

wahh, meleleh tengok.... (",)

Ain Dzaya said...

tak punnn! baru lepas melantak nasi tomyam...:">

[sutera kasih] said...

sengaja la tu nk akak kempunan !!! :P

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

nmpak sdap.. air tgn mak memg xbleh lwn..

cik yuyu said...

singgah sini.. n follow..

Ezad Skytech said...

haha...pos laju kat den skrg jgk..lapar ni..huhu~

Chuu Muqhlis said...

bihun sup panas2 mkn time hujan2 ni pehhh.,, nyaman rasenye :P

azizah :) said...

peh sedap beb! nyum nyum..

CekbOlat-bOlat said...

tak suke sup2.. selalu tumpah kt tudung dri kecik smpai besau =.="

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.