iMBobo

belog tarzan gilak

Friday, December 14, 2012

Final Exam Part 1

Jadual final exam dah keluar.. perghhh dah la start awal. habis lambat pulak tu. banyak bonar gap antara 1 paper dengan paper yang lain.


*sila besarkan sendiri gambar kalau nak tengok 

alahai...ingatkan boleh la habis awal. hehe nnt nak goyang kaki kat rumah.. wuuuuweeeeee senok gile!

final exam? huh. aku rasa aku baru je masuk dalam UITM ni, macam mana dah leh nak habis sem? haaa ni semua disebabkan ke-bizi-an yang melanda diri aku sampai tak terasa pun dah berbulan-bulan aku kat Jengka ni. wahhhhhh...

Nota Mintak Pelempang : buat masa ni news feed kat facebook aku menyemak dengan kawan2 yg dok update " final exam around just around the corner " huh! nahh aku pun siap update kat blog lg.. wahahahaha gelak kejam


Kalau sudi silalah komen dan click Google +

7 sayang cik singe:

Yanty Lee said...

all the best in ur examination!

Hanie Dew said...

ada baik nya juga ko bizi kan takde la terasa sgt yg ko duk ala mcm kat ujung dunia..hahahaha..good luck bebeh.

wakgelas said...

gudluck on the exam yee.. ehHHe

Unknown said...

hehehe..apa2pun, gud luck tau. buat yang sehabis baik.. dan semoga berjaya :)

محمد رازيق said...

wah. all the best ye :)

THE AUTHOR said...

Good luck to you !!!

Ezad Skytech said...

kalau da bz mmg tak ingat hari da...aq da merasa da dulu...rasa mcm baru masuk sem...tup2 da nak habis sem da...HAHA...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Herbalife Form ( for serious buyers)

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kuala Lumpur
Selangor
Melaka
Johor
Perak
Pahang
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.